سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عزیزم تو خوب می دانی که من هر لحظه ، نه هر چند لحظه ، نه هر روز ،

نه هر چند روز ، خلاصه در کل به یاد تو هستم .

تمام روز منتظر تماسی یا پیامی از تو هستم .

و هرگاه پیامی یا تماسی از تو می رسد سر از پا نمی شناسم .

دیدار تو و با تو بودن را به هر چیز دیگری مقدم می سازم .

مکان و زمان قرارم با تو را از یاد نمی برم . و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به موقع و حتی زودتر حاضر باشم .

با تو بودن خستگی را از وجودم می زداید . و گذر زمان را در لحظه هایی که در کنار تو هستم احساس نمی کنم .

هیچ گاه نشد در کنار تو باشم و به کار دیگری فکر کنم .

یقین بدار محبوب دیگری جز تو ندارم .

هیچ گاه نشد که در رفتنم از پیش تو عجله کنم .

هر روز نامه های عاشقانه ای را که برایم فرستاده ای می خوانم .

بارها نامه هایت را ورق زدم . و هر بار اشتیاقم از قبل برای خواندن بیشتر می شود.

نامه هایت هرگز غبار تکرار به خود نمی گیرند . اشعار عاشقانه را هرگز کسی جز تو برایم نسرود .

هیچ شاعری جزتو نمی تواند این گونه کلام را در بند کشد و مفهوم را اسیر سازد .

 

 

ای بهترین من بدان هرگز هدیه های تو را به کسی نمی دهم من خوب ارزش ان ها را درک می کنم .

بارها از تو عذر خواستم ولی ..... اغوش مهربانت بهانه ی عذر دگر شود .

می دانم که یادم می کنی هر دم و صدای تلفنم بلند می شود .

و من نام تو را می بینم رد تماس را می زنم .

و به کار دیگری مشغول می شوم . من مشغغغغغولم .

صدای تلفنم بلند می شود نام نفس را می بینم فورا جواب می دهم .

و تو خوب می دانی که من عاشق نیستم . و ممنون که از کلاس عشق حذفم نمی کنی .

ممنون که از واحد ارزاق ردم نمی کنی .ممنون که از خاطرت محوم نمی کنی.

در این هنگام صدای الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر در گوش عالم می پیچد.

و من ممنونم که ماهی کوچک خود را در تنگ رها نمی کنی . ومن اقیانوس را دوست دارم.

پس دیر نخواهم کرد و رد تماس نمی کنم .

مشغولم اما مشغول اقیانوس بودن را بیشتر از تنگ  دوست می دارم .

 پس با تکبیراز تنگ بیرون می پرم .

 


نوشته شده در شنبه 91/6/4ساعت 7:5 عصر توسط اقیانوس| نظرات ( ) |